درباره بررسی کلاس سی ای پی
نوشته شده توسط : افتخاری

در رابطه آنالیز کلاس سی ای پی

آیا می دانستید که از لحاظ عملی بسیار ابزار سئو  اصلی و بهتر میباشد که چندین سایتی که به یکدیگر لینک و پیوند می‌باشند را بر روی ای پی های از کلاس C مختلف میزبانی کرد؟ این ابزار بی آلایش به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید محاسبه فرمائید که آیا یک‌سری وبسایت (دامنه) از یک کلاس سی ای پی استعمال می نمایند یا این که نه. شما می‌توانید دست‌کم ۲ دامنه و یا این که تا ۴۰ دامنه را در‌این ابزار وارد نمائید تا این ابزار فیض را به شما اعلام نماید.



زمانی که شما از ای پی اشتراکی برای تارنما خویش به کار گیری میکنید، این دستور میتواند تاثیر منفی بر روی پیج رنک و seo سایت شما داشته باشد. به صورت نمونه هنگامی شما از ای پی استعمال میکنید که وبسایت های دیگر سبب ساز گردیده اند تا این ای پی در لیست سیاه قرار بگیرد این بر روی وبسایت شما هم تاثیر خواهد گذاشت.در رابطه دایرکتوری دی موز(DMOZ)

.ابزاری برای نظارت وبسایت در لیست DMOZ،به وسیله این ابزار می توانید ارزیابی نمائید که ایا تارنما شما در دایرکتوری Dmoz قرار گرفته میباشد و ایرادات آن را رفع نمایید

در رابطه ای پی نشانی اینجانب



شما می‌توانید از این ابزار به کارگیری فرمایید تا از ای پی نشانی خویش با خبر گردید. فهمیدن ای پی میتواند در وضعیت متعددی به شما یاری دهد، برخی از این مورد ها مشتمل بر:



-تماس با پشتیبانی وب یا این که قابل انعطاف افزارها

-بازی آنلاین

-ریموت دسکتاپ و دسترسی های بیرونی

-دور اندیشی از پروکسی ها



در سود ای که به شما اکران داده گردیده، شما ای پی خویش را مشاهده می‌کنید، مملکت و شهری که ای پی وابسته به آن میباشد و همچنین حدودی از شرایط جغرافیایی شما به طور ارتفاع و پهنا جغرافیای اکران داده شده‌است.

ای پی نشانی یکی مخصوص میباشد که به وسیله دستگاه هایی که به وب دسترسی دارا‌هستند به کار گیری می‌گردد تا بتوانند با یکدیگر رابطه برقرار نمایند و بسیاز مشابه به کد پستی شما می‌باشد. فارغ از وجود ای پی نشانی دستگاه شما قابلیت ارسال و اخذ داده ها را ندارد.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: